خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرزی تله‌جردی:

تشکیل سازمان بسیج سازندگی از برکات انقلاب اسلامی است 

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۹۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به روز بسیج سازندگی اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.

وی از تلاش‌های تمام جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ که در عرصه های مختلف سازندگی و خدمات رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت زدایی قدم برمی دارند، صمیمانه تقدیر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: جهادگران عزیز باید نعمت خدمتگزارى و توان خدمتگزارى را كه خداى متعال به شما هديه كرده راقدر بدانند و خدا را شاکر باشند.

وی ادامه داد: هر جامعه‌ و هر كشورى از چنين سرمايه‌ عظيم و ذى‌قيمتى برخوردار باشد بدون هيچ ترديدى خواهد توانست به برترين قله‌هاى عزت و عظمت دست پيدا کند.

گودرزی تله‌جردی گفت: باتوجه به اینکه در جنگ هیبردی (ترکیبی) هستیم می‌طلبد که همه مردم و مسئولین جهادی کار کنند تا ازاین مقطع  حساس کنونی عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار